7 Mayıs 2013 Salı

Ve Kendimle Kaldım


          Gecenin bir vakti olmuş, canım kızım uyudu ben kendimi dinliyorum, insanın buna da ihtiyacı var. Biriken bir sürü düşünce kıyıda köşede ne varsa şöyle bir devir daim yapmak lazım. Hatalarımız, sevinçlerimiz, kızgınlıklarımız vahlarımız tühlerimiz neyse işte. Kendinizle kalmak korkutmasın sizi hep korkuyoruz bilmiyorum neden. Tüm yaşantımızı anı anına sorgulamak korkutuyor, bir meşgale bulma çabası da o yüzden değil mi? Düşündük gülümsedik, kızdık, homurdandık, dua ettik, kahrettik artık neyse o gün ne yaşadıysak işte ve sonra kalbimiz rahatladı. Kendimizle barıştık, sırrımızı kendimize açtık, beynimizle konuştuk ve bizden rahatı yok şimdi huzurlu bir uyku bizi bekliyor. Kendimizle hesaplaştık, belki yeni kararlar aldık ne bileyim ama kendinizi dinlemekten vazgeçmeyin. Sıkıntı üstüne sıkıntı eklemeyin, uykusuzluğa talim etmeyin. Mutlu anıları bir yere, kötülerini bir yere ayırın sonra onları da ayırın, kendinizle baş başa kalınca korkmayın bu yolu takip edin sonra zaten kendiniz bir yol bulacaksınız. Sizin gibisi yok, sizin gibi yaşayan yok, sizin gibi düşünen yok önce siz keşfedin sonra etrafındakilerle ilgilenin. Başkalarına akıl verirken önce siz tecrübelenin ki gerçek sizi sunun. Biraz kendimi dinledim uyumam gerektiğine karar verdim ama birazda kitap okusam bişeycikler olmaz.Bir de kitap bölümü açacağım ama zaman bulamıyorum yazmak için. En değerlimle vakit geçirmeyi seviyorum, dünyada yokmuş böyle bir güzellik, böyle bir koku dünyaya cennetten kopmuş gelmiş. Sonsuz şükrediyorum yaradanıma.
İntihar Dükkanı(Yazar:Jean Teule) adlı kitaba başladım bugün, adı korkutmasın eğlenceli bir kitap gülümseyerek okuyup gitsin. Kitapta intihar malzemeleri satışı yapan dükkan sahibi ve ailesinden bahsediliyor. Kitabın filmini de çekmişler ya, izleyince sinema köşeme de eklerim.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder