22 Ağustos 2013 Perşembe

Kızımın 1 yaş doğum günü hazırlıkları

     Kızımın 1 yaşını dolduruyor olması zaten çok heyecan verici bir de doğum günü kutlaması ayrı bir heyecan.Çok mutluyum, güzel bir şeyler daha yaşamak, hayata dair yeni bir deneyim daha canım kızımla.
Planlarımız sevdiklerimizi davet etmek.
Süslemeler hazırlamak
Esas kızıma kıyafetini almak (en heyecan verici şeylerden birisi)
İkram edilecekleri listelemek
şimdilik aklımdakiler bunlar.
Yaptıklarımız:
Sevdiklerimizi davet ettik inşallah bir aksilik olmazsa gelecekler. Yaklaşık 16 yetişkin,6 çocuk olacak
Kızıma kıyafet aldık.LCW tütü etek ve beyaz tişört.(fiyatlarıda çok uygun)Aslında eteği kendim yapmak isterdim ama tülü temin edeceğim yer yok evimin civarlarında, oda hazır oldu.Biliyorsunuz anne ve bebek bloğumda 2 tane tütü elbise tarifi var çok kolay yapmak isterseniz videoları izleyin tavsiye ederim.

Tişört ön tarafınada keçeden süslemeler yaptım tam hazır değil ama bir resmini koydum.


Süslemeler devam ediyor: renkli kartonlar banner yapmına koyuldum bitince resimleyeceğim.
Krapon kağıdından pon pon yaptım.Tarifli videosu ve benim ponponlarında yapım aşamalarınada ulaşabilirsiniz.




Balon aldık bolca birde şişirme pompası tabi.
Kartondan kelebekler kestim heryerde uçuşmaları için
Hediyelere kızımın doğum günü yazmak için etiketler fotokopiden çıktı aldık renkli olmadı malesef etiketleri sizlerle paylaşacağım işinize umarım yarar.Eğer sayfaya yerleştirme konusunda yardım isterseniz seve seve yardımcı olurum.Ücretsiz.








Ve keçeyle tanıştım rengarenk keçelerden resim çerçevesi yapıyorum.Tek tek resimlendireceğim bitince inşallah.Masam dolu biraz ortalığı dağıttım.



Kızımın pastası var , resimli olacak büyük bir ihtimal.

çocuklar için, daha kendi yaptıklarım olacak...

Ev temizliği de var tabi.........

1 yorum:

  1. Abla hepsini çok beğendim. Pofuduk Eda'mızın çok güzel bir doğum günü olacak inşallah.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil