21 Eylül 2012 Cuma

Bebeğim kucağımda

 
          Küçük Edam dünyamıza geldi. Hoşgeldi. Çok mutluyum Allah'ım herkese nasip etsin böyle bir mutluluk yok tatmadan bilinmezmiş. 05.09.2012 tarihinde saat 16:30' da doğdu.
Sabah saat 07:00 de suyum geldi.Suyunuz gelirken acı ağrı hissetmiyorsunuz.Sadece ılık ılık akıp gidiyor sürekli sızıntı şeklinde,korkmayın ben yaşadım ve yaşamadan önce korkum sonsuzdu.Kendi tecrübeniz önemli, korku büyüyorya yaşamadan.Bilinmezliği araştırırken çok kaptırmayın sizinki farklı olacak emin olun.
        Normal doğum yaptım sadece 1cm açıklıkla suyunuz geldiği için suni sancı veriyorlar işte sancı işi çok zordu.Keşke açıklığım daha fazla olsaydı eminim doğum daha kolay olurdu.13:00 gibi ağrılara dayanamadım. Epidural yaptırdık 4.kezde igne  takılabildi.Bu çok zorladı.bir buçuk iki saat rahatlattı beni.Bir soluk aldım. Epidural için 4cm açıklık gerekiyor. Dr.um ve ebelerim ve personel süperdi.Bana hep moral verdiler.Onların sayesine rahat atlattım. Epiduralden ilaç vermeyi, bebeği ittirmek için kesiyolar. Elinizde olmadan artık ıkınıyorsunuz bebeği çıkarmak için ALLAH tarafından iyi kurulmuş bir mekanizma.
En güzel yanı onun yüzünü görünce dünyalar sizin oluyor yok böyle bir mutluluk.
Artık anneyim,zor bir yol beni bekliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder